Termékeink átvételére többfajta fizetési és szállítási mód választható Magyarország területén belül:
Szállítási módok:
GLS Futárszolgálat:
A www.netamin.hu oldalon megrendelt termékeket a Natural Herbal Kft. (továbbiakban Kft.) megbízott partnere, a GLS Hungary Kft. (továbbiakban GLS) szállítja házhoz Magyarország egész területén. A kiszállítási díj 9985 Ft alatti vásárlás esetén 1290 Ft, 9985 Ft feletti vásárlás esetén INGYENES.
A megrendelt termékeket a GLS feladástól számított 1-3 munkanapon belül megkísérli házhoz szállítani a megadott szállítási címre. Az 1-3 munkanapon belüli szállítási határidő csak akkor érvényes, ha a megrendelő elérhető az általa megadott szállítási címen a szállítás napján.
A szállítási díj két kézbesítési kísérletet tesz lehetővé, amennyiben az első kézbesítés nem volt sikeres, a GLS futár írásos értesítőt hagy a címzettnél. Ha a címzett nem jelentkezik a GLS futárszolgálatnál, a futárszolgálat 5 napon belül még egyszer megkíséreli a csomag kikézbesítését. Ha ez alkalommal sem sikerült a kézbesítés, akkor visszaszállítja a csomagot a Natural Herbal Kft.-nek. Ebben az esetben ügyfélszolgálatunk felveszi Önnel a kapcsolatot.
GLS Csomagpont:
Lehetőség van a csomagot a GLS által megadott, országszerte működő GLS CsomagPontok valamelyikén átvenni. A megrendelés folyamán be lehet állítani, hogy mely GLS CsomagPontra küldjük a csomagot. A megrendelők kényelmesen és saját időbeosztásuk szerint vehetik át az árut a GLS CsomagPontokon keresztül, ahol a készpénzes fizetés biztosított. A GLS CsomagPontos átvétel díja 9985 Ft alatti rendelés esetén 1290 Ft, 9985 Ft feletti rendelés esetén ingyenes.
A GLS CsomagPontok jól megközelíthető helyeken találhatók, például bevásárlóközpontokban, benzinkutakon, könyvesboltokban vagy egyéb forgalmas üzletekben. A legtöbb hosszú nyitva tartással, akár hétvégén is várja a csomagot átvenni vagy feladni kívánó ügyfeleket. GLS e-mail vagy SMS értesítőt küld a címzettnek az áru kiszállításáról. A vevő 5 munkanapon belül, bármikor átveheti a csomagot, figyelembe véve a GLS CsomagPont nyitva tartási idejét.
GLS Csomagautomata:
A GLS rendelkezik az egyik legnagyobb csomagautomata hálózattal Magyarországon, mintegy 1300 GLS Automata érhető el országszerte. Átvételi díja 9985 Ft alatti vásárlás esetén 790 Ft, 9985 Ft feletti vásárlás esetén INGYENES.
A GLS Automaták döntő többsége 0-24-ben elérhető, így ennek és a frekventált elhelyezkedésüknek köszönhetően munka előtt, vagy akár munka után is átvehető a csomag. Ha zsúfoltak a napjaid, nem látod előre, hogy mikor tudsz a csomagért menni, kérd GLS Automatába! A kézbesítés napjától számítva még további 7 napig tárolják a csomagot, melyről értesítenek is.
Utánvétes rendelés esetén a GLS automatánál csak bankkártyával lehet fizetni, készpénz fizetésre lehetőség nincs!
FOXPOST csomagautomata:
A FOXPOST egy egyszerű csomagátvételi lehetőség, amely bevásárlóközpontokban, forgalmasabb helyeken érhető el. A FOXPOST-os átvételi díj 9985 Ft alatti vásárlás esetén 790 Ft, 9985 Ft feletti vásárlás esetén INGYENES.
A FOXPOST csomagautomaták segítségével egyszerűen, időtakarékosan és kényelmesen vehetők át az online rendelt termékek, összekötve a napi bevásárlást a csomagátvétellel. Mindezt ott, ahol épp útba esik! Ami pedig még ennél is szebb: ezzel nemcsak időt lehet megtakarítani, de a környezetet is kíméli, mert nem kell a futárnak házhoz mennie.
Utánvétes rendelés esetén a FOXPOST automatánál csak bankkártyával lehet fizetni, készpénz fizetésre lehetőség nincs!
Bővebb információ: http://www.foxpost.hu/csomagatvetel-hogyan/
Személyes átvétel telephelyünkön:
A megrendelt csomag személyesen is átvehető budapesti telephelyünkön.
Címünk: 1116 Budapest, Fehérvári út 132-144. Bay Üzleti és Innovációs Park, földszint 4-es ajtó (a bejárat után jobbra kanyarodva).
Nyitva tartás: hétfőn: 8.00 – 18.00, kedden-szerdán-csütörtökön: 8.30 – 17.00, pénteken: 8.30 – 15:30.
Személyes átvétel esetén négyféle módon lehet fizetni:
- Az online megrendelést követően online bankkártyás fizetési móddal átvétel előtt kiegyenlíteni a rendelés végösszegét.
- Az online megrendelést követően átutalással, az átvétel előtt kifizetni a rendelés végösszegét.
- A telephelyünkön a rendelés átvételekor (adás-vétel) készpénzzel fizetni.
- A telephelyünkön a rendelés átvételekor (adás-vétel) bankkártyával fizetni.
Fizetési módok:
Utánvét:
Amennyiben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor szeretnéd kiegyenlíteni, akkor válaszd a "Készpénzben átvételkor" fizetési módot. Az utánvétnek NINCS plusz költsége.
Bizonyos esetekben az utánvét nem feltétlenül jelenti kizárólag a készpénzes fizetést. Például személyes átvételkor Központunkban, GLS futárszolgálatos kiszállításkor és megjelölt GLS csomagpontokon bankkártyával is lehet fizetni átvételkor. FOXPOST automatáknál a készpénzes fizetés egyáltalán nem lehetséges, így ha e mellé a szállítási mód mellé az utánvétes fizetési módot választod, a végösszeget csak kártyával tudod a helyszínen fizetni.
Bankkártyás fizetés:
Bankkártyás fizetéskor átirányítunk a K&H Bank fizetőoldalára, és a fizetés közvetlenül a Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik. A megrendelés véglegesítése után láthatod majd a linket, ahol online kiegyenlítheti rendelését bankkártyával, így a futárnak már nem kell fizetned.
Minden esetben kérjük, hogy ellenőrizd a végösszeget és a rendelésed tartalmát fizetés előtt! A kifizetett rendeléseken módosítani már nem tudunk, csak visszautalni ellenőrzés után a fizetett összeget és új rendelést fogadni. Például, ha érvényes kuponkóddal rendelkezel, de valamiért mégsem tudod beváltani azt a vásárlás folyamán, kérjük, hogy ne válaszd a bankkártyás fizetést! Vedd fel velünk a kapcsolatot, és ha valóban érvényes a kuponkód, mi be tudjuk váltani, de ettől még az automatikusan generált fizetési oldalon a hibás összeg lesz, azon mi nem tudunk változtatni.
Bankkártyás fizetés során a következő típusú bankkártyákat használhatod: VISA, VISA Electron, V-Pay, MasterCard, Maestro és JCB.
A bankkártyás fizetés során a bankkártyáról leolvasható adatokat kell a K&H Bank fizetőoldalán megadnod, az alábbiak szerint:
1. kártyaszám (a kártya előlapján szereplő, 13-19 jegyű szám)
2. lejárati dátum (a kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, hh/éé formátumú szám)
3. érvényesítési kód (a kártya hátlapján az aláírás panelen található számsor utolsó három jegye)
A fizetés ezek után a "Fizetem" gomb megnyomásával történik meg.
A kártyás vásárlás sikerességéhez szükséges, hogy:
- Csak VISA, VISA Electron, V-Pay, MasterCard, Maestro vagy JCB kártyát használj a fizetéshez!
- A számládon legyen mindig a vásárlás értékének megfelelő fedezet!
- Pontosan add meg a kért kártyaadatokat!
- Figyelj arra, hogy kártyád ne legyen lejárva!
- A fizetés csak a "Fizetem" ikonra történő kattintással indul el.
Bankkártyás fizetés esetén a Kft. ellenőrzi a vásárolt termékek ellenértékének a beérkezését és csak a pontos összeg beérkezése után kezdi meg a megrendelt termékek csomagolását, és azok átadását választott szállítócég részére vagy készíti elő a telephelyen való átvételre. A Kft. az összeg beérkezését követően e-mailben értesíti a megrendelőt az online bankkártyás fizetés sikerességéről és az átvétel részleteiről.
Banki átutalás:
A termékek ellenértékét banki átutalás útján is lehet rendezni. Az átutaláshoz szükséges adatok:
Kedvezményezett bankja: K&H Bank
Kedvezményezett neve: Natural Herbal Kft.
Adószám: 25910281-2-43
Cégjegyzékszám: 01-09-295793
Kedvezményezett számlaszáma:10400872-50526865-86481002
Banki átutalásos fizetés esetén a Kft. ellenőrzi a vásárolt termékek ellenértékének a beérkezését és csak a pontos összeg beérkezése után kezdi meg a megrendelt termékek csomagolását, és azok átadását választott szállítócég részére vagy készíti elő a telephelyen való átvételre. Ha a fizetés során valamilyen problémát észleltél (pl. megszakadt az internetkapcsolat), és emiatt bizonytalan vagy a kifizetés sikerességében, kérjük, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a hello@netamin.hu oldalon.
A banki átutalások lekönyvelése 1-3 munkanapot vehet igénybe, ezután indul csak meg a rendelés feldolgozása, összekészítése.
Általános rendelkezések:
A Kft. a megrendelést követően a megadott e-mail címre visszaigazolja a megrendelést.
Megrendelő tudomásul veszi, hogy amennyiben a megrendelését a Kft. készlethiány vagy egyéb ok miatt nem tudja 5-10 munkanapon belül teljesíteni, erről tájékoztatja a Megrendelőt.
A Megrendelő az átvétel időpontjáig bármikor jogosult a megrendelését visszavonni.
Amennyiben a Megrendelő a csomag átvétele után szeretne a csomag tartalmát illetően panasszal élni, azt az átvételt követő 3 munkanapon belül teheti meg írásban a hello@netamin.hu e-mail címre küldve, vagy telefonos ügyfélszolgálatunkon (061/203-0039).
Külföldön élek, ide is kérhetem a megrendelt csomagot?
Az Európai Unió területén belül GLS Futárszolgálattal megoldható a kiszállítás, ám ennek költsége mindig a vásárlót terheli (nincs ingyenes szállítási összeghatár). Aktuális középárfolyamon átszámítjuk az árat és a házhoz szállítási költséget is, ami környező országok esetében kb. 2000-3000 Ft. A csomagot minden esetben csak előrefizetés után tudjuk kézbesíteni. PayPal-lal való fizetés esetén a tranzakciós költség (a végösszeg 7%-a) a vásárlót terheli, amelyet előre, a végösszeggel együtt kell kifizetni. Ha a csomag visszakerül hozzánk sikertelen kézbesítés után, mert a címzett nem vette át, a szállítási költséget és tranzakciós költséget nem áll módunkban visszafizetni, csak a rendelt termékek vételárát. Az EU területén kívül nem szállítunk!
Hibásan/hiányosan kaptam meg a csomagomat! Hogyan tudom ezt jelezni?
Mindent megteszünk, hogy a rendelésedet nem csak gyorsan, de pontosan is készítsük össze számodra. Sajnos hibák a legszigorúbb ellenőrzések mellett is előfordulhatnak, ezért elnézésedet kérjük! Arra kérünk, hogyha hibás csomagot észleltél, elsőként mindenképpen ellenőrizd a visszaigazoló e-mailedet, hogy a rendelés és a csomag tartalma egyezik-e!
Akkor lehetsz benne biztos, hogy nem azt kaptad, amit rendeltél, ha a csomagban lévő számla tételei nem egyeznek a kapott termékekkel. Ebben az esetben minél hamarabb, legkésőbb a kézhez vételtől számított második munkanapig (tehát pl. ha hétfőn vetted át a rendelést, legkésőbb szerdán) jelezd nekünk a hiányt a +361 203 0039-es vagy a +3670 601 9999 telefonszámok egyikén, vagy e-mailben a hello@netamin.hu címen!
A hiányt/hibát csak olyan esetben tudjuk elfogadni, ha fényképpel igazolod, hogy rossz vagy kevesebb terméket kaptál, mint ami a számlán van. Hiányos termék esetén kérjük fotózd le a dobozt is, amiben érkeztek a termékek, a doboz mérete ugyanis információ-értékkel bír számunkra. Határidőn kívül, vagy fénykép hiányában sajnos nem tudjuk ellenőrizni felvételeinken, hogy valóban hibásan kaptad-e meg a csomagot.