Összegyűjtöttük a kérdéseket, melyeket leggyakrabban intéztek hozzánk.
A rendelt termékek budapesti központunkban ingyenesen átvehetők. Ehhez a rendelés folyamán válaszd a "Személyes átvétel központunkban" kiszállítási opciót, és ha minden rendelt tétel raktáron van (nem előrendelés vagy készlethiány szerepel mellette a honlapon), a visszaigazoló e-mail után jöhetsz is a csomagodért. (Előrendelhető/készlethiányos termékek esetében, kérlek, érdeklődj ügyfél-szolgálatunkon a raktárkészlet állásáról: 061/203-0039.)
A helyszínen bankkártyával is fizethetsz!
Számos termékünk bioboltokban is megtalálható, illetve Herbaház, Bijó és a Mediline szakáruházakban is, ám a honlapon feltüntetett árainkat csak a www.netamin.hu webáruházból történő rendelés, illetve központunkban történő személyes vásárlás esetén tudjuk garantálni.
Az Európai Unió területén belül GLS Futárszolgálattal megoldható a kiszállítás, ám ennek költsége mindig a vásárlót terheli (nincs ingyenes szállítási összeghatár). Aktuális középárfolyamon átszámítjuk a megvásárolni kívánt termékek árát és a házhoz szállítás költségét is, minden külföldi címre való rendelés emiatt egyéni megbeszélés tárgyát képezi (kivéve a Romániába és Szlovákiába). A csomagot minden esetben csak előrefizetés után tudjuk kézbesíteni. PayPal-lal való fizetés esetén a tranzakciós költség (a végösszeg 7%-a) a vásárlót terheli, amelyet előre, a végösszeggel együtt kell kifizetni. Ha a csomag visszakerül hozzánk sikertelen kézbesítés után, mert a címzett nem vette át, a szállítási költséget és tranzakciós költséget nem áll módunkban visszafizetni, csak a rendelt termékek vételárát. Az EU területén kívülre nem szállítunk!
Romániába és Szlovákiába már van lehetőség rendelési rendszerünkben rendelést leadni. A kiszállítás GLS futárszolgálattal történik, a csomag kérhető házhoz szállítással, de van lehetőség GLS csomagautomatában és GLS csomagpontban történő átvételre is. Mindegyik esetben a szállítási költség 2490 Ft, 25.000 Ft felett pedig ingyenes. Csak előre fizetésre van lehetőség, bankkártyával vagy átutalással. A fizetés mindig Forintban a számlavezető bank aktuális napi árfolyama alapján történik.
Bármilyen (belföldi) szállítás esetén megrendeléstől számított 2-3 munkanap.
A kosár tartalma csak termékenként törölhető. A kosár menüpontban a "kosár" tartalma listán menüpontban szereplő termék melletti "kuka" ikon (törlés) megnyomásával törölhető a termék, a kosár frissítése gombbal kell véglegesíteni.
A termékek leírásánál a tájékoztató fül alatt található az összetétel menüpont, melyen minden fontos információ megtalálható. Itt minden terméknél megtalálod a pontos adagolást, hatóanyag tartalmat és az összetevők pontos listáját is.
Számunkra is fontos, hogy amelyik terméknél csak lehetséges, állati eredetű anyagoktól mentes összetevőket használjunk. Ezeknél a termékeknél a kép alatt szerepel a vegán piktogramunk, illetve >>ide kattintva<< találod egy helyen a vegán termékeinket.
A Netamin termékek több országban készülnek, annak megfelelően, hogy az adott hatóanyag honnan szerezhető be olyan minőségben, ami megfelel a cégünk szigorú elvárásainak. Erről >>itt<< olvashatsz bővebben.
A címkéken szereplő figyelmeztetéseket a termék leírásának végén is megtalálod, "A termék szedésével kapcsolatos figyelmeztetések" bekezdésben. Ha nincs is külön kiemelve ilyen és szedsz valamilyen gyógyszert, vagy bármilyen kezelés alatt álló egészségügyi problémád van, kérünk, hogy mindenképpen konzultálj a kezelőorvosoddal, mielőtt új készítmény szedésébe kezdenél!
Bontatlan termékre a számlázási naptól számított 30 napon belül, könyvekre 14 napon belül érvényesíthető pénz-visszafizetési garancia. A bontatlan terméket kérjük, hogy postázd el a címünkre és mellékelj egy levelet rendelési számmal és egy rövid indoklással, hogy miért küldöd vissza. Erre adminisztrációs okokból van szükségünk. Ilyen esetben a szállítási költséget nem áll módunkban visszatéríteni! Amint a csomag beérkezett, ügyfélszolgálatunk felveszi veled a kapcsolatot a visszafizetés módjáról.
Mindent megteszünk, hogy a rendelésedet nem csak gyorsan, de pontosan is készítsük össze számodra. Sajnos hibák a legszigorúbb ellenőrzések mellett is előfordulhatnak, ezért elnézésedet kérjük! Arra kérünk, hogyha hibás csomagot észleltél, elsőként mindenképpen ellenőrizd a visszaigazoló e-mailedet, hogy a rendelés és a csomag tartalma egyezik-e! Akkor lehetsz benne biztos, hogy nem azt kaptad, amit rendeltél, ha a kapott számla tételei nem egyeznek a kapott termékekkel. Ebben az esetben minél hamarabb, legkésőbb a kézhez vételtől számított második munkanapig (tehát pl. ha hétfőn vetted át a rendelést, legkésőbb szerdán) jelezd nekünk a hiányt a +361 203 0039-es vagy a +3670 601 9999 telefonszámok egyikén, vagy e-mailben a hello@netamin.hu címen! A hiányt/hibát csak olyan esetben tudjuk elfogadni, ha fényképpel igazolod, hogy rossz vagy kevesebb terméket kaptál, mint ami a számlán van. Hiányos termék esetén kérjük fotózd le a dobozt is, amiben érkeztek a termékek, a doboz mérete ugyanis információ-értékkel bír számunkra.
Környezetvédelmi törekvéseink fontos eleme a környezetbarát csomagolás. A kiszállítással rendelt termékeket újrahasznosítható papír kartondobozokba tesszük, amiket 100% biológiailag lebomló térkitöltő habbal bélelünk ki. A térkitöltő hab védi a termékeket a szállítás közbeni sérüléstől, az üres helyeket kitöltve elnyeli a rázkódásokat, ütődéseket. 100%-ban kukorica- és burgonyakeményítőből kinyert szénhidrátból és polimerből készül. Mivel maradéktalanul lebomlik, használat után komposztálható vagy egyszerűen kidobható anélkül, hogy ezzel a környezetet károsítanánk.