Azt érzékeltük, hogy kerested fel oldalunkat. Tudtad, hogy ebbe az országba is teljesítünk rendeléseket?
Részletek
Loading...
14900 Ft felett ingyenes szállítás!
Minden, ami vegán Környezetvédelmi hitvallásunk

Gyakran Ismételt Kérdések

Összegyűjtöttük a kérdéseket, melyeket leggyakrabban intéztek hozzánk.

Személyesen is átvehetőek a készítmények?

A rendelt termékek budapesti központunkban ingyenesen átvehetők. Ehhez a rendelés folyamán válaszd a "Személyes átvétel központunkban" kiszállítási opciót, és ha minden rendelt tétel raktáron van (nem előrendelés vagy készlethiány szerepel mellette a honlapon), a visszaigazoló e-mail után jöhetsz is a csomagodért. (Előrendelhető/készlethiányos termékek esetében, kérlek, érdeklődj ügyfél-szolgálatunkon a raktárkészlet állásáról: 061/203-0039.)

A helyszínen bankkártyával is fizethetsz!

Számos termékünk bioboltokban is megtalálható, illetve Herbaház, Bijó és a Mediline szakáruházakban is, ám a honlapon feltüntetett árainkat csak a www.netamin.hu webáruházból történő rendelés, illetve központunkban történő személyes vásárlás esetén tudjuk garantálni.

Külföldön élek, ide is kérhetem a megrendelt csomagot?

Az Európai Unió területén belül GLS Futárszolgálattal megoldható a kiszállítás, ám ennek költsége mindig a vásárlót terheli (nincs ingyenes szállítási összeghatár). Aktuális középárfolyamon átszámítjuk a megvásárolni kívánt termékek árát és a házhoz szállítás költségét is, minden külföldi címre való rendelés emiatt egyéni megbeszélés tárgyát képezi (kivéve a Romániába és Szlovákiába). A csomagot minden esetben csak előrefizetés után tudjuk kézbesíteni. PayPal-lal való fizetés esetén a tranzakciós költség (a végösszeg 7%-a) a vásárlót terheli, amelyet előre, a végösszeggel együtt kell kifizetni. Ha a csomag visszakerül hozzánk sikertelen kézbesítés után, mert a címzett nem vette át, a szállítási költséget és tranzakciós költséget nem áll módunkban visszafizetni, csak a rendelt termékek vételárát. Az EU területén kívülre nem szállítunk!

Romániába és Szlovákiába már van lehetőség rendelési rendszerünkben rendelést leadni. A kiszállítás GLS futárszolgálattal történik, a csomag kérhető házhoz szállítással, de van lehetőség GLS csomagautomatában és GLS csomagpontban történő átvételre is. Mindegyik esetben a szállítási költség 2490 Ft, 25.000 Ft felett pedig ingyenes. Csak előre fizetésre van lehetőség, bankkártyával vagy átutalással. A fizetés mindig Forintban a számlavezető bank aktuális napi árfolyama alapján történik.

Mennyi idő alatt szállítják ki a csomagot?

Bármilyen (belföldi) szállítás esetén megrendeléstől számított 2-3 munkanap.

Mennyi a kiszállítási díj?

  • 14900 Ft alatti vásárláskor, GLS futárszolgálattal 1490 Ft, vagy GLS csomagpontra kért szállítási móddal 1290 FtGLS csomagautomatába való rendelés szállítási díja 790 Ft. 14900 Ft vásárlási értéktől ez a szállítási mód ingyenes.
  • 14900 Ft alatti vásárláskor, FOXPOST és Packeta csomagautomatába, valamint Packeta csomagpontra kért szállítási móddal 890 Ft14900 Ft vásárlási értéktől ez a szállítási mód ingyenes.
  • Utánvétes rendelés esetén a szállítási költségen felül 390 Ft utánvétkezelési díjat számítunk fel, ingyenes szállítás esetén az utánvétkezelési díj 0 Ft!
  • Románia és Szlovákia területére egységesen 2490 Ft a kiszállítás házhoz, GLS csomagautomatába és csomagpontra is. 25.000 Ft feletti vásárlás esetén pedig ingyenes.
  • 24900 Ft alatti vásárlás esetén MPL futárszolgálattal 1990 Ft a szállítási költség, 24900 Ft vásárlási értéktől pedig ingyenes.

Meggondoltam magam vásárlás közben, de nem tudom a kosár tartalmát törölni.

A kosár tartalma csak termékenként törölhető. A kosár menüpontban a "kosár" tartalma listán menüpontban szereplő termék melletti "kuka" ikon (törlés) megnyomásával törölhető a termék, a kosár frissítése gombbal kell véglegesíteni.

Hol találom a termékek pontos összetevőit?

A termékek leírásánál a tájékoztató fül alatt található az összetétel menüpont, melyen minden fontos információ megtalálható. Itt minden terméknél megtalálod a pontos adagolást, hatóanyag tartalmat és az összetevők pontos listáját is.

Hol találom meg, hogy vegán-e a kiválasztott termék?

Számunkra is fontos, hogy amelyik terméknél csak lehetséges, állati eredetű anyagoktól mentes összetevőket használjunk. Ezeknél a termékeknél a kép alatt szerepel a vegán piktogramunk, illetve >>ide kattintva<< találod egy helyen a vegán termékeinket.

Hol találom, hogy pontosan hol gyártották a terméket?

A Netamin termékek több országban készülnek, annak megfelelően, hogy az adott hatóanyag honnan szerezhető be olyan minőségben, ami megfelel a cégünk szigorú elvárásainak. Erről >>itt<< olvashatsz bővebben.

Ha van valamilyen ellenjavallat egy termék szedésénél, azt megtalálom a honlapon?

A címkéken szereplő figyelmeztetéseket a termék leírásának végén is megtalálod, "A termék szedésével kapcsolatos figyelmeztetések" bekezdésben. Ha nincs is külön kiemelve ilyen és szedsz valamilyen gyógyszert, vagy bármilyen kezelés alatt álló egészségügyi problémád van, kérünk, hogy mindenképpen konzultálj a kezelőorvosoddal, mielőtt új készítmény szedésébe kezdenél!

Mégsem kérem a terméket, szeretném visszakapni a pénzem, mit csináljak?

Bontatlan termékre a számlázási naptól számított 30 napon belül, könyvekre 14 napon belül érvényesíthető pénz-visszafizetési garancia. A bontatlan terméket kérjük, hogy postázd el a címünkre és mellékelj egy levelet rendelési számmal és egy rövid indoklással, hogy miért küldöd vissza. Erre adminisztrációs okokból van szükségünk. Ilyen esetben a szállítási költséget nem áll módunkban visszatéríteni! Amint a csomag beérkezett, ügyfélszolgálatunk felveszi veled a kapcsolatot a visszafizetés módjáról.

Hibásan/hiányosan kaptam meg a csomagomat! Hogyan tudom ezt jelezni?

Mindent megteszünk, hogy a rendelésedet nem csak gyorsan, de pontosan is készítsük össze számodra. Sajnos hibák a legszigorúbb ellenőrzések mellett is előfordulhatnak, ezért elnézésedet kérjük! Arra kérünk, hogyha hibás csomagot észleltél, elsőként mindenképpen ellenőrizd a visszaigazoló e-mailedet, hogy a rendelés és a csomag tartalma egyezik-e! Akkor lehetsz benne biztos, hogy nem azt kaptad, amit rendeltél, ha a kapott számla tételei nem egyeznek a kapott termékekkel. Ebben az esetben minél hamarabb, legkésőbb a kézhez vételtől számított második munkanapig (tehát pl. ha hétfőn vetted át a rendelést, legkésőbb szerdán) jelezd nekünk a hiányt a +361 203 0039-es vagy a +3670 601 9999 telefonszámok egyikén, vagy e-mailben a hello@netamin.hu címen! A hiányt/hibát csak olyan esetben tudjuk elfogadni, ha fényképpel igazolod, hogy rossz vagy kevesebb terméket kaptál, mint ami a számlán van. Hiányos termék esetén kérjük fotózd le a dobozt is, amiben érkeztek a termékek, a doboz mérete ugyanis információ-értékkel bír számunkra.

Milyen csomagolásban érkeznek a megrendelt termékek?

Környezetvédelmi törekvéseink fontos eleme a környezetbarát csomagolás. A kiszállítással rendelt termékeket újrahasznosítható papír kartondobozokba tesszük, amiket 100% biológiailag lebomló térkitöltő habbal bélelünk ki. A térkitöltő hab védi a termékeket a szállítás közbeni sérüléstől, az üres helyeket kitöltve elnyeli a rázkódásokat, ütődéseket. 100%-ban kukorica- és burgonyakeményítőből kinyert szénhidrátból és polimerből készül. Mivel maradéktalanul lebomlik, használat után komposztálható vagy egyszerűen kidobható anélkül, hogy ezzel a környezetet károsítanánk.

Netamin Facebook oldal Netamin Tiktok oldal Netamin Instagram oldal Netamin Pinterest oldal Netamin Youtube csatorna Netamin kapcsolat oldal Black Friday modal háttér