fbpx
Azt érzékeltük, hogy kerested fel oldalunkat. Tudtad, hogy ebbe az országba is teljesítünk rendeléseket?
Részletek
Loading...
9985 Ft felett ingyenes szállítás!
5000 Ft felett ajándék!
Minden, ami vegán Környezetvédelmi hitvallásunk
Ízületek, porcok egészsége
Fájnak az ízületeid a hidegben? Íme, 5 természetes megoldás!

Fájnak az ízületeid a hidegben? Íme, 5 természetes megoldás!

Télen a hideg szó szerint csontig hatol! Akik ízületi bántalmakkal küzdenek, azoknak ez az időjárás igazi szenvedést jelent. Hogyan enyhíthető a fájdalom?

Akik ízületi fájdalmakkal küzdenek folyamatosan, azoknak a tél is kész kínszenvedés. Ilyenkor ugyanis a hideg szó szerint csontig hatol, és az izmokat is átjárja, amik felerősíthetik, sokszor elviselhetetlenné tehetik a fájdalmat. Íme, 5 egyszerű, természetes megoldás, ami ilyenkor segíthet!

1. Öltözz rétegesen, melegen!

Magától értetődőnek tűnik, ám sokan úgy vannak vele, arra a pár percre, míg kiszállnak a kocsiból, vagy leszállnak a buszról, úgyis felesleges a sok réteg. Pedig néhány pillanat is elég, hogy a fagyos hideget átvegye a testünk, és felerősödjenek a fájdalmak! A réteges öltözködés legyen alapvető ízületeink védelme érdekében.

2. Igyál sok vizet!

Nyáron a meleg miatt sokkal rendszeresebbé válik a vízfogyasztás, hiszen a szervezetünk jelzi, hogy szüksége van a folyadékra. Télen azonban más a helyzet, és sokkal ritkábban érezzük fontosnak, hogy igyunk. Pedig a legminimálisabb, szinte észre sem vehető kiszáradás is súlyosbítani tudja a fájdalmakat, ezt egy friss kutatás is bizonyítja.1 Állíts figyelmeztetést a telefonodon, vagy készítsd ki magadnak előre a napi vízadagodat jól látható helyre - legalább napi 2 liter tiszta vizet fogyassz el minden naponta!

3. Mozogj sokat!

Bár ha valaki ízületi fájdalmakkal küzd, ez tűnhet a legijesztőbb tanácsnak, ez az egyik leghatékonyabb is. A rendszeres mozgás ugyanis megszabadíthat a fájdalomtól: ez lehet akár egy hosszabb séta is minden nap. Ha pedig ezt sem szeretnénk a hidegben tenni, otthon is végezhetünk egyszerű gyakorlatokat pl. fitneszszalag segítségével, de az is segíthet, ha futógépen sétálunk, vagy ha elmegyünk úszni egyet.

4. Ügyelj a D-vitamin pótlására!

Egy 2015-ös kutatás eredményei arról árulkodnak, a D-vitaminnak hatalmas szerepe van abban, milyen érzékenyek vagyunk az ízületi fájdalmakra.2 Mivel télen a napfénytől lehetetlen megfelelő mennyiségű D-vitaminhoz jutni, mindenképp gondoskodjunk a megfelelő pótlásról.

5. Támogasd ízületeid glükozaminnal és Omega-3-mal!

A glükozamin és a halolajból kinyert Omega-3 zsírsav rendkívül nagyban segíthetnek az ízületek megfelelő egészségének fenntartásában, az ízületek könnyebb mozgathatóságában. Étrend-kiegészítővel villámgyorsan, minden nap megadhatjuk szervezetünket glükozamin és az Omega-3 nyújtotta extra segítséget.


Hivatkozások:

1 https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/26374269

2 https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/26399462

Felhasznált irodalom
https://www.everydayhealth.com/arthritis/arthritis-pain-relief-for-winter-weather.aspx https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/26374269 https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/26399462
Kapcsolódó termékek
Netamin Facebook oldal Netamin Instagram oldal Netamin Pinterest oldal Netamin Youtube csatorna Netamin kapcsolat oldal Black Friday modal háttér