fbpx
Azt érzékeltük, hogy kerested fel oldalunkat. Tudtad, hogy ebbe az országba is teljesítünk rendeléseket?
Részletek
Loading...
9985 Ft felett ingyenes szállítás!
5000 Ft felett ajándék!
Minden, ami vegán Környezetvédelmi hitvallásunk
Sport
Otthon végezhető gyakorlaotk az anyagcsere gyorsítására

Anyagcsere serkentő mozgás

Otthon végezhető gyakorlaotk az anyagcsere gyorsításáraAz anyagcsere – más szóval metabolizmus – hatékonyságának maximalizálása az egyik legfontosabb fegyver minden fogyni vágyó és egészségesebben élni akaró ember eszköztárában. Gyerekkorban, fiatal felnőttként általában még semmi gond az anyagcserénkkel, éppen ezért tudnak egyesek bármit és bármennyit enni, mégsem híznak el. A 22-25 éves kor környékén elért csúcs után azonban a kor előrehaladtával anyagcserénk sebessége elkezd csökkenni. Ám vannak technikák, melyekkel ismét serkenteni tudjuk, ezek közül is a legjobb a testmozgás. Íme egy 5 mozdulatból álló gyakorlatsor, ami 10 perc alatt elvégezhető és garantáltan felturbózza a szervezet anyagcseréjét.

Hetente legalább 3-szor végezd el ezt a gyakorlatsort, a rendszeres edzés kiegészítéseként – egy alkalommal több mint 100 kalória égethető el vele.

1. Egylábas guggolás

Emeld fel a jobb lábad, a térded legyen 90 fokos szögben behajlítva, a kezeidet tedd a csípődre. A bal lábadat kezdd el behajlítani, ereszkedj le guggoló pozícióba. Maradj így 1 másodpercig, és emelkedj vissza. Ugyanezt a másik lábbal is végezd el. Oldalanként kb. 1 percet csinálj a gyakorlatból.

2. Hasprés medicinlabdával

Feküdj a hátadra, fogj a kezedbe egy medicinlabdát a mellkasod magasságában, térdeid legyenek behajlítva. Hajlítsd vállad a térded felé, annyira, hogy lapockáid 3-5 cm-re eltávolodjanak a földtől. Dobd a labdát 3-5 cm-re magad fölé, és maradj ebben a pozícióban, amíg a labda vissza nem esik kezeid közé.

3. Mellre vétel és nyomás egykezes súlyzóval

Fogj a jobb kezedben egy egykezes súlyzót (vagy kettlebell-t), hajlítsd be a térdeidet 90 fokban és ereszd le a súlyt a bal lábad irányába. Egy robbanékony mozdulattal állj fel és emeld fel a súlyt a jobb válladig. Ezután nyomd ki a súlyt a fejed fölé, teljesen egyenes karral, majd ereszd vissza a válladig. Ismételd meg mindkét oldalon 10-szer.

4. Ugrás

Ereszkedj le csípőből és térdből, majd robbanásszerűen ugorj fel olyan magasra, amennyire csak tudsz. A visszaérkezéskor a térdeid legyenek enyhén behajlítva. Végezz 12 ismétlést, pihenj fél percet, majd kezdd újra.

5. Bicikli hasprés

Feküdj a hátadra behajlított térdekkel, a lábad legyen a földön. Tedd a kezeidet a fejed mögé. Emeld meg a felsőtested, illetve emeld fel a lábaidat kb. 30 cm-re a földtől. Közelítsd a bal könyöködet a jobb térded felé (olyan közel, amennyire csak lehet), majd a jobb könyököd a bal térded felé, és felváltva folytasd.

Ezt láttad már?
Ingyenes videón az anyagcsere-gyorsító edzés
Netamin Facebook oldal Netamin Instagram oldal Netamin Pinterest oldal Netamin Youtube csatorna Netamin kapcsolat oldal Black Friday modal háttér